OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - pracownika do spraw inwestycji w Urzędzie Gminy Czarnia na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika
Ilość stanowisk: 1.
Wymiar etatu: pełen wymiar czasu pracy.
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia.
1. Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:
1) wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie z rocznym stażem pracy na podobnym stanowisku,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
5) nieposzlakowana opinia,
6) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów Microsoft Office lub równorzędnych,
2. Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe:
1) znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych, a w szczególności:
a. ustawy o samorządzie gminnym,
b. ustawy o pracownikach samorządowych,
c. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
d. ustawy o gospodarce nieruchomościami,
e. ustawy o drogach publicznych,
f. ustawy Prawo budowlane,
g. ustawy Prawo zamówień publicznych,
h. ustawy o finansach publicznych
i. ustawa o rachunkowości
j. ustawy o lasach,
k. ustawy o ochronie przyrody.
2) mile widziane doświadczenie w pracy w urzędach administracji publicznej,
3) możliwość wykorzystywania własnego samochodu do celów służbowych,
4) umiejętność organizacji pracy,
5) sumienność, zaangażowanie, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
3. Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. W zakresie inwestycji
1) planowanie i przygotowywanie zadań inwestycyjnych i remontowych, wraz z uzyskiwaniem wszystkich niezbędnych zezwoleń na realizację inwestycji lub remontu,
2) przygotowywanie wniosków i dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury zamówień publicznych,
3) planowanie i nadzorowanie wydatków z zakresu prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
4) pełnienie nadzoru nad powierzonymi zadaniami, nie wymagającymi powołania nadzoru inwestorskiego,
5) prowadzenie kontroli zgodności zakresu realizowanej inwestycji, jakości wykonywanych robót oraz kosztu inwestycji z dokumentacją techniczną, umową oraz przyjętym harmonogramem wykonawstwa i finansowania,
6) organizowanie i dokonywanie komisyjnych odbiorów częściowych i końcowych inwestycji,
7) pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych,
8) opracowywanie wymaganych przepisami sprawozdań z realizacji inwestycji,
9) koordynowanie działań w zakresie prowadzonych przez Gminę inwestycji i remontów, a w szczególności:
a) organizowania przekazania placu budowy,
b) skoordynowanie harmonogramu inwestycji i remontów,
c) współpraca z wykonawcami na każdym etapie realizacji zadania,
d) wizytacje placów budowy,
e) inicjowanie i prowadzenie spotkań w celu rozwiązywania problemów przy realizacji zadań,
f) odbiór i przekazywanie do użytku inwestycji gminnych.
10) wykonywanie czynności dotyczących zabezpieczenia i realizacji roszczeń z tytułu gwarancji udzielonych przez wykonawców inwestycji i remontów,
11) terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie zadań własnych i zleconych przez przełożonego,
12) przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, wnioski z komisji Rady Gminy, skargi i wnioski mieszkańców a także podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie oraz na wnioski o udzielenie informacji publicznej,
13) Przekazanie w stały zarząd nieruchomości należących do Gminy do władania nieruchomością przez jednostkę organizacyjną.
14) wykonywanie innych obowiązków zleconych przez kierownika urzędu.
II. Sprawy ogólne
1) przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów przedkładanych pod obrady Rady Gminy i jej komisji, wykonywanie uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w zakresie prowadzonego zakresu spraw,
2) przygotowywanie projektów umów dotyczących prowadzonego zakresu spraw,
3) współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowywania projektu budżetu Gminy, planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących prowadzonego zakresu spraw,
4) przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z prowadzonego zakresu spraw,
5) prowadzenia postępowania administracyjnego w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
6) współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań,
7) współdziałanie z organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi,
8) przestrzeganie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych ustalonych instrukcją kancelaryjną,
9) organizowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony danych osobowych, tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej oraz przestrzeganie przepisów w tym zakresie,
10) opisywanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym z zadań z prowadzonego zakresu spraw,
11) przekazywanie dokumentów do archiwizacji ze stanowiska.
4. Informacja o warunkach pracy:
1) miejscem wykonywania pracy jest Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia,
2) obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy, praca od poniedziałku do piątku,
3) praca z komputerem, przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie), obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych,
4) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie, kontrole, interwencje),
5) budynek jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnia w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowej działalności zawodowej – własnoręcznie podpisany,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy) -potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
6) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje, umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty) - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności na stanowisku,
10) oświadczenie kandydat że cieszy się nieposzlakowaną opinią
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
7. Przewidywany termin zatrudniania na stanowisku 10 czerwca 2024r.
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na pracownika do spraw inwestycji” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 4) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, w terminie do dnia 6 czerwca 2024 r. do godz. 14:00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym powyżej nie będą rozpatrywane.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Na podstawie art. 13 RODO informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Czarnia, reprezentowany przez Wójta Gminy Czarnia, adres: Czarnia; 41, 07-431 Czarnia.
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
3. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@drmendyk.pl.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust.1 lit. c w/w Rozporządzenia
(przepisy art. 22(2) kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych). Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 miesiąc od momentu zatrudnienia pracownika.
5. Podanie danych jest warunkiem niezbędnym udziału w postępowaniu, niepodanie
danych wymaganych spowoduje odrzucenie oferty.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim. Państwa dane nie
będą przekazywane poza obszaru Unii Europejskiej.
7. Osoba której dane dotyczą ma prawo:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych
nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych.